پنل اس ام اس چیست؟ | 868136 لوگوی تماس با تلگرام
طراحی سایت آنلاینر

پنل اس ام اس چیست؟

منتشر شده در دسته: آیا میدانید

 

پنل اس ام اس

پنل اس ام اس محیطی است که شما (کاربر) با استفاده از یک کلمه عبور( یوزر نیم) و رمز عبور (پسورد) وارد حساب کاربری خود می شوید.

این حساب کاربری (تحت وب ) است ، یعنی نیاز به داشتن اینترنت و وارد شدن به سایت است.

این حساب کاربری داری منوهای متعدد و با قابلیت های مختلف است.

برخی از کاربرد های پنل اس ام اس را در زیر نوشتیم

پنل اس ام اس قادر است متن مورد نظر شما را به یه شماره دلخواه ، یک لیست از شماره ها که می تواند 1 تا هزاران شماره باشد در مدت زمانی کمی ارسال کند که اصطلاحاً به این مورد ارسال پیامک گروهی یا ارسال پیامک انبوه می گویند ، حتی شما می توانید ارسال گروهی تبلیغاتی داشته باشید که می توانید شماره های خود را وارد پنل کنید یا از شماره های موجود در پنل اس ام اس که معمولاً شماره های دائمی و اعتباری کل کشور به تفکیک استان ، شهر و پیش شماره است، اقدام به ارسال تبلیغات کنید.

از موارد دیگر امکانات پنل دریافت اس ام اس هست که هیچ گونه هزینه برای شما ندارد که شما با داشتن یک خط دو طرفه ( اختصاصی ) می توانید از امکاناتی نظیر منشی پیامکی ، مسابقه و نظر سنجی نیز استفاده کنید که در پائین توضیحاتی در این مورد داده شده است.

 

منشی پیامکی : در واقع این سیستم را با نام پاسخوگوی هوشمند یا پاسخگوی خودکار نیز می شناسند ، که شما می توانید برای ارسال عدد یا کلمه ای خاص از طرف مخاطبین یک جواب خاص را به آن مخاطبین ارسال کنید ، به عنوان مثال شما تنظیم می کنید که اگر شماره موبایلی عدد 1 را به شماره خط اختصاصی شما ارسال کرد متن زیر برای آن به صورت اتوماتیک ارسال شود.

 

 

با سلام

پیام شما دریافت شد

به زودی با شما تماس خواهیم گرفت

با تشکر

سامانه اس ام اس مارت

www.smsmart.ir

02177578829

 

 

البته این صرفاً یک مثال است و شما هر متنی را بخواهید می توانید تنظیم کنید ، و با ارسال عدد مورد نظر سیستم به صورت اتوماتیک در 24 ساعت شبانه روز پاسخگو خواهد بود.

مسابقه و نظر سنجی : به دلیل مشابه بود این دو مورد با هم توضیح خواهیم داد ، شما می توانید نظرات کاربران ، کارمندان یا هر گروه دیگر را در زمینه مورد نظر خود جویا شوید ، به عنوان مثال:

نظر شما در مورد پیشرفت تیم فوتبال ایران؟

الف= پیشرفت خوب

ب= پیشرفت عالی

ج= پیشرفت ضعیف

د= بدون پیشرفت

 

 

که با ارسال هر گزینه مورد نظر  به شماره اختصاصی شما جواب های ثبت و به صورت نمودار قابل مشاهده است

و موارد مسابقه هم به همین صورت است منتها سوالات یک جواب درست دارد که در آخر تعداد افراد جواب داده به گزینه صحیح مشخص است.

یکی دیگر از موارد مهم سامانه قدرت ارسال بالای آن است که در سامانه ما حداقل 1500 پیامک در دقیقه و حداکثر 10000 پیامک در دقیقه ارسال می شود ،

شما می توانید متن های خود را تنظیم ، در روز مورد نظر و ساعت دلخواه سیستم آن متن را به شماره یا شماره های تنظیم شده ارسال می کند.

این موارد مهمترین امکانات سامانه اس ام اس است که ذکر شد.

 

 

برای مشاهده تعرفه پنل اس ام اس اینجا کلیک کنید

 

برخی از مشتریان ما
(smsKb.ir) نمایندگی پیامک کهگیلویه و بویراحمد - واحد فروش و پشتیبانی: 5722 3226 074 - 5960 957 0915
logo-samandehi