نماد اعتماد و نشان ثبت اعتماد ملی رسانه دیجیتال smsKB.ir | 868136 لوگوی تماس با تلگرام
طراحی سایت آنلاینر

نماد اعتماد و نشان ثبت اعتماد ملی رسانه دیجیتال smsKB.ir

منتشر شده در دسته: آیا میدانید, اسلایدر, سامانه ارسال و دریافت پیامک smskb.ir

نماد اعتماد الکترونیکی نشانه‌ای است که از طرف مرکزی با نام توسعه تجارت الکترونیکی که وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران است، به عنوان تاییدیه به فروشگاه‌های اینترنتی و توسط سایت  https://Enamad.ir داده می‌شود.

نشانه‌ای نمادین است که منحصراً توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی صادر شده و به کسب و کارهای مجازی (کسب و کار اینترنتی و موبایل) مجاز با هدف ساماندهی، احراز هویت و صلاحیت آن‌ها اعطا می‌گردد؛ این نماد پس از بررسی وبگاه (وب‌سایت) و احراز هویت و صلاحیت مالک (حقیقی یا حقوقی) آن برای مدت یک سال صادر می‌گردد که البته طبق مصوبه 288 کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات که در تاریخ 5/12/1397 به تصویب رسیده است مدت اعتبار نماد به دو سال افزایش یافته و هزینه 175هزار تومان دریافت می شود. مرکز توسعه تجارت الکترونیک این مصوبه را اجرایی کرده است.

سامانه پیامک کهگیلویه و بویراحمد در راستای اعتمادسازی و مشتری مداری، هر ساله نسبت به تمدید اعتبار نماد اعتماد Etemad.ir خود اقدام کرده بود و در جدیدترین اقدام، وب سایت خود را تا تاریخ 2 آذر 1400 تمدید کرد.

همچنین نشان ثبت اعتماد ملی رسانه های دیجیتال را که توسط سایت ساماندهی samandehi.ir ، به وب سایت های بر خط اعطاء می شود تا تاریخ 4 آذر 1399 دریافت نمودیم.

برخی از مشتریان ما
(smsKb.ir) نمایندگی پیامک کهگیلویه و بویراحمد - واحد فروش و پشتیبانی: 5722 3226 074 - 5960 957 0915
logo-samandehi