برای اولین بار در کشور سامانه ارسال انبوه پیام صوتی رونمایی شد | 868136 لوگوی تماس با تلگرام
طراحی سایت آنلاینر

برای اولین بار در کشور سامانه ارسال انبوه پیام صوتی رونمایی شد

منتشر شده در دسته: اخبار شرکت

سامانه ارسال انبوه پیام صوتی برای اولین بار در کشور با حضور مسئولان کشوری و استانی با چهارمین نمایشگاه الکامپ قزوین رونمایی شد.

ایلنا: مدیر مرکز رسانه‌های دیجیتال استان قزوین گفت: سامانه ارسال انبوه پیام صوتی، برای اولین بار در کشور با حضور مسئولان کشوری و استانی با چهارمین نمایشگاه الکامپ رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سعید پورایمانی با اشاره به رونمایی طرح سامانه «ارسال انبوه پیام صوتی» با عنوان قاصدك برای اولین بار در كشور افزود: در این سامانه پیام‌ها به صورت صوتی و انبوه ارسال می‌شود و در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

این مسوول با اشاره به مزایای سامانه پیامك قاصدك تصریح كرد: ارسال پیامك از طریق این سامانه با نرخ بسیار اندك صورت می‌گیرد و مهم‌تر آنكه تا زمانی كه دریافت‌كننده، پیامك را دریافت نكند، هزینه‌ای برای ارسال كننده محاسبه نمی‌شود.

پورایمانی یادآور شد: در این سامانه، ارسال انبوه پیام صوتی برای ارسال‌كننده این فرصت را به وجود می‌آورد که به بانك نرم‌افزار خود مراجعه کند و از دریافت پیام توسط مخاطب مطمئن شود.

مدیر مركز رسانه‌های دیجیتال استان ادامه داد: نرم‌افزار مربوط به سامانه پیامك صوتی بر روی تمامی سیستم‌های اینترنتی و گوشی‌های همراه اندروید قابل نصب است.

وی با اشاره به اینکه نامزدهای انتخاباتی می توانند از این سامانه در رقابت‌های انتخابی نیز بهره ببرند گفت: علاقمندان به استفاده از سامانه پیامك صوتی، برای دریافت به مركز رسانه‌های دیجیتال استان مراجعه کنند.

گفتنی است: آیین رونمایی از سامانه پیام صوتی با حضور انصاری معاون توسعه مدیریت و شبكه سازمان فناوری و اطلاعات كشور، آیت‌الهی رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای كشور، لك مدیر كل دفتر فناوری و اطلاعات استانداری قزوین برگزار شد.

برخی از مشتریان ما
(smsKb.ir) نمایندگی پیامک کهگیلویه و بویراحمد - واحد فروش و پشتیبانی: 5722 3226 074 - 5960 957 0915
logo-samandehi