ارسال پیامک از طریق شماره تلفن ثابت | 868136 لوگوی تماس با تلگرام
طراحی سایت آنلاینر

ارسال پیامک از طریق شماره تلفن ثابت

منتشر شده در دسته: اسلایدر

ارسال پیامک از طریق شماره تلفن ثابت این امکان را به شما میدهد تا از طریق تلفن ثابت خود ارسال و دریافت پیامک داشته باشید . بدین صورت که به جای شماره ی پیامک شماره تلفن ثابت شما مثلا 02166956961قرار می گیرد .
 
مزایای ارسال از شماره تلفن ثابت
  • ارسال و دریافت پیامک با شماره تلفن ثابت و پیش شماره 021– بدین ترتیب شماره تماس تلفنی و شماره پیامکی شما یکی خواهد شد. به عنوان مثال: تلفن و پیامک: 02177578829
  • یک سرویس کاملاً مبتنی بر وب– سرویس پیامک اینترنتی تلفن ثابت کاملا تحت وب بوده و در زمان استفاده، خط تلفن ثابت را مشغول نمی نماید.
  • برند سازی و تسهیل فرآیند ارتباط با مشتری– با فعالسازی سرویس پیامک اینترنتی تلفن ثابت، مخاطبین شما، به محض دریافت پیامک از شماره تلفن ثابت شما، به راحتی و از روی شماره ارسال کننده پیامک، شما را شناسایی نموده و امکان پاسخگویی از طریق پیامک(reply) و یا برقراری تماس تلفنی (call) با شما را خواهند داشت.
  • استفاده بهینه از فضای متن پیامک– با توجه به محدودیت تعداد کاراکتر در هر واحد پیامک و عدم نیاز به تایپ مجدد شماره تلفن تماس در متن پیامک، به کمک سرویس پیامک اینترنتی تلفن ثابت می توانید در تعداد کاراکترهای پیامک ارسالی صرفه جویی نمایید.
  • هرینه یکسان پیامک فارسی و لاتین – هزینه پیامک فارسی و لاتین از طریق سیستم ارسال پیام کوتاه شماره تلفن ثابت یکسان بوده و برای کاربرانی که از پیامک لاتین استفاده می کنند از لحاظ هزینه مناسب تر می گردد .
برخی از مشتریان ما
(smsKb.ir) نمایندگی پیامک کهگیلویه و بویراحمد - واحد فروش و پشتیبانی: 5722 3226 074 - 5960 957 0915
logo-samandehi