ارسال پیامک از طریق دکل‌های مخابراتی(BTS) به شماره‌های ایرانسل | 868136 لوگوی تماس با تلگرام
طراحی سایت آنلاینر

ارسال پیامک از طریق دکل‌های مخابراتی(BTS) به شماره‌های ایرانسل

منتشر شده در دسته: آیا میدانید, اخبار شرکت

ارسال پیامک از طریق دکل های مخابراتی(BTS)به شماره‌های ایرانسل

امروزه ارسال اس ام اس تبلیغاتی یکی از بزرگترین روش های موثر در زمینه بازاریابی و تبلیغات است که صاحبان مشاغل از این طریق کالا و خدمات خود را به عموم مردم یا دسته ای خاص از مردم معرفی می کنند.

سامانه پیامک smskb.ir  با استفاده از روش های نوین این امکانات را فراهم کرده است تا با بهری گیری از ارسال اس ام اس تبلیغاتی به روش BTS ( دکل ) متن تبلیغاتی خود را به شماره های 100٪ فعال و با بازدهی 100٪ ارسال کنید. شاید باور این مورد سخت باشد ، اما واقعیت دارد و برای درک بهتر موضوع به موارد زیر توجه کنید.

روش ارسال اس ام اس از طریق بی تی اس یا به عبارتی دکل های مخابراتی یکی از روش های کاملاً موثر و دقیق جهت ارسال اس ام اس تبلیغاتی به شماره های ایرانسل است . بدین صورت که شما متن خود را مشخص کرده و منطقه یا خیابان خود را انتخاب می کنید ، لازم به یاداوری است این سیستم مختص به استان و یا شهری خاص نبوده و امکان ارسال تبلیغات به تمامی شماره های ایرانسل در تمامی نقاط ایران را دارید.

از مزایای این نوع ارسال می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  – آپدیت بودن شماره ها به دلیل ارسال توسط خود اپراتور (حداکثر برای 12 ساعت گذشته)
– تضمینی بودن ارسال دقیق به محدوده مورد نظر (بر اساس شعاع اطراف دکل)

– قیمت مناسب

– انتخاب زمان تقریبی ارسال توسط خود کاربر

موارد استفاده:

این سرویس و خدمت جدید باعث ارسال هرچه هدمندتر و بازخورد بالاتر متن ، تبلیغات و اطلاع رسانی شما می شود. فرقی نمی کند زمینه فعالیت و موارد استفاده شما چه باشد چون این شما هستید که  مسقیما مخاطبین خاصتان را انتخاب می نمائید. لازم به ذکر است این روش برای همه مشاغل ، اصناف ، اتحادیه ها ، ستاد های انتخاباتی ، مجامع ، مراکز ، فرهنگسراها ، شرکت ها و مؤسسات اعم از دولتی و خصوصی و …  دارای کاربرد است. ولی این شما هستید که زودتر از دیگران از این سرویس ویژه برای رسدن به اهدافتان استفاده مینمائید…

 

شاید برای شما سئوال پیش بیاید که این شماره ها از ایرانسل تا چه اندازه صحت دارد و آپدیت شماره ها بر چه اساسی است؟

باید گفت که شماره های آپدیت ۲۴ ساعت قبل است و اگر خطی دو روز پیش ثبت نام کرده باشد می توانید جزو دریافت کنندگان این تبلیغات باشد، البته در صورتی که در منطقه مشخص شده قرار داشته باشد.

یا به عباری شما می توایند برای اطمینان از صحت و بازدهی بالای این روش شماره ایرانسل جدیدی را خریداری کنید و بدون اینکه شماره آن را به کسی اطلاع دهید بعد از گذشت ۲۴ساعت به منطقه ویژه که برای  ارسال انبوه پیامک تنظیم می شود قرار بگیرید ، خواهید دید که خط جدید شما نیز جزو دریافت کنندگان پیامک تبلیغاتی از طریق دکل های ایرانسل خواهد بود.

شرایط و نحوه ارسال :

  •     از طریق این سرویس شما می توانید به موبایل های حاضر در دکل های ایرانسل منطقه مورد نظر خودبر اساس شعاع اطراف دکل پیام های تبلیغاتی خود را ارسال نمایید.
  •     شماره های هر دکل به صورت میانگین بین 15 روز تا 1 هفته آپدیت و به روز رسانی می گردند.
  •     ارسال به کل کشور امکان پذیر می باشد.
  •     ارسال در این روش تنها به پیش شماره های ایرانسل (دائمی یا اعتباری) مانند رنج های زیر انجام می گردد :۰۹۳۵-۰۹۳۶-۰۹۳۷-۰۹۳۸-۰۹۳۳-۰۹۳۹-۰۹۳۰
  •     ارسال پیامک با پیش شماره 9000 انجام می شود ( نیازی به خرید خط نیست ، این خط عمومی بوده و متعلق به شرکت ایرانسل میباشد )
  •     از آنجایی که اطلاعات خطوط بین ساعت 12 شب تا 2 نیمه شب آپدیت میشود بنابراین قریب به اتفاق خطوط مربوط به ساکنین منطقه میباشد
  •     توجه داشته باشید بسته به ترافیک  BTS ، ارسال ها ممکن است حداکثر با 2 ساعت  تاخیر ارسال گردد .

نحوه دریافت گزارش:

    ارسال از این طریق دارای گزارش ارسال نمی باشد .
ارسال از این طریق فقط به خطوط روشن ارسال شده و هیچ ارسال نشده ای ندارد بنابراین هیچ گونه هزینه ای عودت داده نخواهد شد.

برخی از مشتریان ما
(smsKb.ir) نمایندگی پیامک کهگیلویه و بویراحمد - واحد فروش و پشتیبانی: 5722 3226 074 - 5960 957 0915
logo-samandehi