موارد کاربرد سامانه پیام کوتاه | پیامک کهگیلویه و بویراحمد smskb.ir لوگوی تماس با تلگرام
طراحی سایت آنلاینر

موارد کاربرد سامانه پیام کوتاه

تبليغات به وسيله موبايل داراي خصوصيات و مزاياي منحصر به فرد است . با استفاده از روشهاي مناسب و هدفمند نتايج مناسبي به دست خواهد آمد . کافي است شرکت ها اندکي در زمينه بازاريابي موبايل هوشمندانه عمل کرده و با ارسال آگهي هاي موردعلاقه مشتريان، آنها را به خريد ترغيب کنند. استفاده از استراتژي ها و برنامه هاي مناسب و هدفمند براي جمع آوري اطلاعات تماس مشتريان در موفقيت اين روش تبليغات تاثير گزار خواهد بود.

شرکت ها مي توانند با ارسال پيامک هاي تعاملي به مشتريان برنامه هاي تبليغاتي خود را گسترده تر و مفيدتر کنند . کاربران مي توانند از طريق موبايل از برنامه هاي حراجي ، محصولات و خدمات جديد و تخفيف مطلع شده و کالا يا خدمات مورد علاقه خود را سفارش دهند.
از جمله مزاياي مناسب اينگونه از تبليغات مستقيم ، برند سازي و جلب اعتماد است که ميتواند کسب و کار شما را در کليه مراحل تبليغات و بازاريابي همراهي کند . ارسال اخبار مهم ، رويدادها ، پيامک هاي رابطه اي و تعاملي ، پيامک هاي وابسته به زمان و مکان ميتواند اعتماد مشتريان و مخاطبان را افزايش دهد و کمک خواهد کرد مشتريان خود را در بيشترين زمان و بالاترين ارزش حفط و نگهداري کنيد.

موارد استفاده از پيام کوتاه:


مدارس ، آموزشگاهها و دانشکده ها


-اطلاع رساني سريع به دانش آموزان و هنرجويان جهت تغييرات در زمان برگزاري کلاسها و امتحانات
-تبليغ و اطلاع رساني دوره هاي جديد به دانش آموزان دوره هاي قبل و تبليغ منطقه اي
-برگزاري مسابقات و آزمون از طريق پيامک
-ارسال پيامکهاي آموزشي مانند لغات و ترجمه
-ارسال اتوماتيک پيامهاي تبريک به مناسبتهاي مختلف نظير تاريخ تولد يا ازدواج
-برگزاري نظرسنجي و ارزشيابي دوره ها و اساتيد
-امکان ارتباط مستقيم با والدين دانش آموزان و ارائه نمرات و…به آنها
-اعلام جلسات انجمن اوليا و مربيان
-اطلاع رساني جهت تاريخ انتخاب واحد مربوط به رشته هاي مختلف
-اطلاع رساني جهت تاريخ حذف و اضافه
-اطلاع رساني جهت سمينار، دفاعيه و نمايشگاه ها
-امکان سفارش غذا توسط پيامک براي سلف سرويس دانشگاه

دفاتر بيمه


-اعلام سررسيد بيمه مشتري با ارسال يک پيامک
-ارسال پيام تبريک به مناسبتهاي خاص
-اطلاع رساني به مشتريان در مواقع اتمام دوره بيمه و تمديد آن و خدمات بيمه اي
-ارتباط دو طرفه با مشتري و دريافت پيشنهادات و نظرات مشتري
-ارسال پيامکها تبليغاتي محله اي و شهري

نشريات و وب سايتهاي خبري،تحليلي


-دريافت مطالب کوتاه و دلنوشته هاي خوانندگان در شماره بعد
-اعلام فرارسيدن زمان تمديد اشتراک
-ترغيب علاقه مندان براي خواندن شماره بعدي از طريق ارسال عناوين مطالب نشريه پيش از انتشار
-برگزار مسابقه و نظرسنجي پيامکي
-ارسال پيام تبريک و تهنيت در مناسبتها
-جذب اسپانسر مالي و کسب درآمد
-اعلام خبرها و دستورعملهاي خاص براي پرسنل
-دعوت از همکاران و مشتريان براي حضور در نمايشگاه

بيمارستانها و درمانگاه ها


-سيستم نوبت دهي غيرحضوري جهت بيماران بوسيله پيام کوتاه(بيمار با ارسال پيام کوتاهبه شماره اختصاصي شما جهت ويزيت و يا آزمايشگاه يا راديولوژي و… در تمام ساعات شبانه روز نوبت تاريخ، و زمان حضور خود را از سوي سامانه دريافت ميکند).
-ارسال اطلاعات پزشکي و دارويي به بيمار
-اعلام جلسات کاري با همکاران و اساتيد
-ارسال خبرنامه به پرسنل
-ايجاد ارتباط سريع و دو طرفه بين بيمار و بيمارستان با کمترين هزينه
-پاسخ به سوالات و دريافت نظرات و پيشنهادات
برگزاري نظرسنجي :دکتر نمونه ، پرستار نمونه و…-
-ارسال پيام هاي تبريک و تهنيت به اساتيد و همکاران

شرکتها و سازمان ها


امروزه در سازمان‌ها نياز به شناخت و درک متقابل براي ايجاد رابطه بهينه و توسعه تفاهم با ديگر نهادها و عموم مردم به عنوان يک اصل اساسي پذيرفته شده است. اين فرآيند که به منظور تسهيل حرکت در مسير نيل به اهداف سازماني شکل مي گيرد، روابط عمومي نام گرفته است. روابط عمومي با شناسايي امکانات و شرايط محيط بيرون سازمان و پيوند دادن آن‌ها با شرايط دروني، مي تواند اجراي فرامين و پيگيري اهداف سازمان را آسان تر نموده و ارتباط تأثيرگذاري با جامعه برقرار نمايد. روابط‏ عمومي هوشمند با استفاده از تکنولوژي‌هاي روز ارتباطي فضاي حاکم بر محيط درون سازماني را مديريت مي کند و جريان انديشه سازي و تصميم گيري‌هاي اجتماعي را در جهت اهداف و منافع سازمان تحت تأثير قرار مي دهد. يکي از ابزارهاي کارآمد ارتباطي که مي تواند به عنوان رسانه مستقل و با نفوذ هر سازمان به کار گرفته شود سامانه پيام کوتاه است.

–تکنيک‌هاي به کار گيري رسانه پيام کوتاه:
-انتشار اخبار سازمان
بازديد استاندار محترم و هيئت همراه از سازمان، فردا ساعت ?صبح. حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه موجب امتنان است.
-دريافت پيشنهادات، انتقادات و گزارش‌هاي مردمي
-فراخوان مراسم و همايش‌هاي علمي فرهنگي
-افکارسنجي پيامکي با جامعه آماري روشن و قابل استناد
نظر شما درباره نحوه پاسخگويي کارکنان سازمان چيست؟ 1- خيلي خوب     2- خوب     3- متوسط     4- ضعيف
-ارسال پيام تبريک و تهنيت مناسبت‌ها
-ارسال پيام انگيزشي به کارکنان
-ارسال پيام‌هاي تربيتي به خانواده‌هاي کارکنان
-ارائه خدمات طلائي به مشتريان مانند دادن گارانتي -اعلام تاريخ اعتبار آن – اعلام خدمات و سرويسهاي دوره اي و غيره

پيامک در آژانسهاي مسافرتي



مشتري وفادار نقش تبليغات زنده را بازي مي‌کند، فروشنده را تمجيد مي‌کند و او را به ديگران پيشنهاد مي‌دهد. اما ارائه خدمات مطلوب به تنهايي نمي‌تواند وفادار ماندن مشتري را تضمين کند زيرا قيمت رقابتي و تبليغات همواره وي را تحت تأثير قرار مي‌دهند. براي وفادار سازي مشتري بايست در کنار ارائه خدمت احساسات و علايق وي نيز مورد توجه قرار بگيرد .يکي از ساده ترين راهکارهاي وفادارسازي مشتريان ارسال پيام کوتاه در طول دوره ارائه خدمت به وي و پس از آن است. در يک آژانس مسافرتي مشتريان وفادار هستند که با حضور خود يا تشويق ديگران تورها را پر مي‌کنند.

–تکنيک‌هاي پيامکي براي جذب توريست
-هنگام ثبت نام يا صدور بليط شماره تلفن همراه مسافر را بگيريد تا همسفر پيامکي او شويد.
-چند ساعت قبل از حرکت با ارسال پيامي‌به مسافر، ساعت حرکت و محل حضور وي را يادآور شويد.
-چند دقيقه پس از حرکت براي مسافر پيامي‌ارسال کرده و براي او سفر خوشي آرزو کنيد.
-اندکي پس از رسيدن مسافر به مقصد با پيامک به او خوش آمد بگوييد.
-در طول برنامه‌هاي تور و متناسب با محل‌هاي مختلف برنامه‌ها را به اطلاع مسافر برسانيد:
بازديد از چند مکان تاريخي ساعت حرکت: 9 صبح محل اجتماع: لابي هتل
-پس از مراجعت مسافر به شهر خود با ارسال پيامي‌از همراهي او در سفر سپاسگزاري کرده و ميزان رضايت وي را جويا شويد:
اگر از خدماتي که دريافت نموده ايد راضي هستيد عدد 1 و اگر رضايت نداريد عدد 2 را پاسخ دهيد
-در بازه‌هاي زماني مختلف تورهاي جديد را به همراه تخفيفي که در نظر گرفته ايد، به اطلاع مشتريان قبلي برسانيد:
تور 21 روزه چين با تخفيف 10 درصدي براي مشتريان قبلي
-با ارسال پيام تبريک و تهنيت در مناسبت‌هاي مختلف به مشتريان قبلي نشان دهيد با آن‌ها حس مشترکي داريد:
فرخنده باد بر همگان مقدم بهار نوروز جاودانه ترين جشن روزگار نوروز مبارک

پيام کوتاه در صنعت



نيروي انساني مهم ترين عامل پيروزي و موفقيت در هر زمينه اي است. موضوع مهم تر انگيزش کارکنان است. علاوه بر انگيزه‌هاي ارتقاء شغلي و افزايش دستمزدها موارد ديگري با قابليت انگيزش بالا وجود دارند. محيط کار شاداب، توجه به نظرات و علايق کارکنان، فعاليت‌هاي جمعي خارج از محيط کار و حمايت معنوي از خانواده ‌هاي کارکنان قدرت انگيزشي قابل توجهي دارند.

–تکنيک‌هاي انگيزش پيامکي براي افزايش بازدهي کارکنان
-ساعتي پيش از حضور کارکنان در محل کار با يک پيام انگيزشي، روحيه آنان را براي شروع کار تقويت کنيد:
با استعداد متوسط اما پشتکار متوسط به هر چه بخواهيد مي رسيد.
-دقايقي پس از خروج کارکنان از محيط کار با ارسال پيامي‌از حسن انجام کار آنان تشکر کنيد تا بدانند ارزش وجود آن‌ها را درک مي‌کنيد.
همکار گرامي‌ با تلاش شما يک گام ديگر به موفقيت نزديک شديم.
-از کارکنان بخواهيد ايده‌ها و انتقادات خود را از طريق پيام کوتاه با شما در ميان بگذارند
-با ارسال پيام تبريک و تهنيت در مناسبت‌هاي مختلف به کارکنان نشان دهيد با آن‌ها حس مشترکي داريد.
عيد سعيد فطر مبارک
-موفقيت‌هاي کاري مجموعه را با ارسال پيامي‌به کارکنان تبريک بگوييد تا آن ‌ها احساس مالکيت داشته و خود را در موفقيت‌ها شريک بدانند:
اخذ گواهينامه استاندارد ايزو 9000 بدون تلاش همکاران سخت کوشي مثل شما امکانپذير نبود براي داشتن چنين همکاراني به خود مي‌باليم.
-در مناسبت‌هاي زماني مختلف با برگزاري مسابقه پيامکي و اهداي جايزه شور و نشاط را به محيط کار تزريق کنيد:
جنگ صد ساله چقدر طول کشيد؟    1- 96 سال    2- 100 سال   3- 116 سال   4- 150 سال   شماره پاسخ مورد نظر را براي ما پيامک بزنيد
-با ارسال پيام به خانواده‌هاي کارکنان از آن‌ها تشکر کنيد که با حمايت عاطفي خود به پيشرفت و ارتقاء مجموعه کمک مي‌کنند:
امروز نان آور خانواده را در آغوش بگيريد هيچ چيز به اندازه آغوش شما او را دلگرم نمي‌کند.

پيام کوتاه در فروشگاه ها



در بازار امروز موفقيت در فروش بستگي به جلب اعتماد و کسب رضايت مشتري دارد، مطالعات نشان مي‌دهد هزينه جذب مشتري جديد 3 تا 30 برابر حفظ مشتريان قبلي است، بنابراين براي بالا بردن فروش بايست طوري رفتار کرد که با تثبيت لبخند رضايت بر چهره مشتري خريدهاي بعدي وي نيز تضمين شود. در اغلب سمينارها و کارگاه‌هاي آموزشي و مقالات بر مشتري مداري تأکيد مي‌ شود اما راهکار مشخص و مدوني براي اجراي آن ارائه نمي‌گردد. پيام کوتاه تأثيرگذارترين ابزار براي بالا بردن ميزان فروش از طريق حفظ مشتريان قبلي است.

–تکنيک‌هاي مشتري مداري پيامکي براي فروش بيشتر:

-هنگام صدور فاکتور براي مشتري شماره تلفن همراه وي را ثبت کنيد تا فرآيند مشتري مداري آغاز شود.
-چند دقيقه پس از خروج مشتري از فروشگاه با ارسال پيامي‌از او تشکر کنيد. اين کار باعث مي‌شود احساس کند براي او ارزش قائل هستيد:
مشتري گرامي‌ از اعتماد شما متشکريم
-عرضه لوازم جانبي کالايي که مشتري خريده است را با ارسال يک پيام به وي اطلاع دهيد. مشتري با خواندن اين پيام به اين باور مي‌رسد که همواره او را به ياد داريد:
مشتري گرامي‌ عرضه مدل‌هاي جديد کيف لپ تاپ آغاز شد.
-ليست کالاهاي جديدي که عرضه مي‌کنيد به همراه تخفيفي که در نظر گرفته ايد از طريق پيام کوتاه براي مشتري ارسال کنيد. اين کار مشتري را به خريدهاي بعدي ترغيب مي‌کند:
فروش ويژه نسل جديد آبميوه گيري وغذاساز 10% تخفيف ويژه براي مشتريان قديمي
-با ارسال پيام تبريک و تهنيت در مناسبت‌هاي مختلف به مشتري نشان دهيد با او احساس مشترکي داريد
-هنگامي‌که شعبه جديدي افتتاح مي‌کنيد يا تسهيلاتي براي فروش کالاها در نظر مي‌گيريد پيام حاوي تغييرات ايجاد شده براي مشتري ارسال کنيد. با اين روش به مشتري ثابت مي‌کنيد به فکر آسايش و راحتي او هستيد:
فروش اقساطي بدون چک ويژه مشتريان قديمي

برخی از مشتریان ما
(smsKb.ir) نمایندگی پیامک کهگیلویه و بویراحمد - واحد فروش و پشتیبانی: 5722 3226 074 - 5960 957 0915
logo-samandehi