بنیاد شهید دهدشت | 868136 لوگوی تماس با تلگرام
طراحی سایت آنلاینر

بنیاد شهید دهدشت

منتشر شده در دسته: برخی از مشتریان ما

بنیاد شهید دهدشت از شهرستان کهگیلویه یکی از ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد می باشد. این نهاد دولتی مدت زیادی است که از سامانه پیامک smskb.ir برای اطلاع رسانی مراسمات مرتبط با حوزه شهدا، ایثارگران و جانبازان و خانواده های معزز آنان بهره می برند.

ضمنا به درخواست بنیاد شهید دهدشت یکی از خطوط آن ها به صورت رایگان از حالت تبلیغاتی به خدماتی تبدیل گردید تا در امر اطلاع رسانی به خانواده های معزز شهدا ، جانبازان و ایثارگان خللی به وجود نیایید و تمامی پیامک های آن ها با موفقیت به دست مخاطبین برسد.

خد خدماتی: خطی هست که از پیامک های ارسال شده از فیلتر مخابراتی رد شده و به کلیه ی شماره ها ائم از فعال و غیر فعال(مسدود شده توسط خود مخاطب برای عدم دریافت پیامک تبلیغاتی) به به اصطلاح فنی بلک لیست مخابرات، با موفقیت تحویل داده می شود.

سامانه پیامک کهگیلویه و بویراحمد مفتخر است که به صورت رایگان پنل پیامک با خطوط اختصاصی رایگان به تمامی ارگان های مرتبط با شهدا و جانبازان و ایثارگران اعطا می نماید تا سهمی ناچیز در زنده نگه یاد و خاطره شهدا بردارد که همانا در فرمایش مقام معظم رهبری به این مهم به صراحت اشاره شده است که زنده نگه داشتن یاد  و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

پس همین جا یادآور می گردیم که ادارات دولتی و غیردولتی مرتبط به شهید و شهادت می توانند با ما تماس بگیرند و به صورت رایگان یک سامانه پیامک با خطوط اختصاصی رایگان با فول امکانات از ما هدیه بگیرند.

ضمنا جهت خدماتی شدن خطوط آن ها و نیز خریدن خط اخصاصی با ارقام کوتاه تر نیز هر کمکی در توانمان باشد دریغ نخواهیم کرد که ان شاءالله شفاعت شهدای گلگون کفن نیز شامل حال ما و خانواده هایمان گردد.

واگذاری پنل رایگان به خطوط اختصاصی به بنیاد شهید سراسر کشور

5960  957  0915  – 5722  3226  074

برخی از مشتریان ما
(smsKb.ir) نمایندگی پیامک کهگیلویه و بویراحمد - واحد فروش و پشتیبانی: 5722 3226 074 - 5960 957 0915
logo-samandehi